Nutritionist Bucuresti

nutritie - silueta-naturala.ro Cauti Nutritionist Bucuresti? Din anul 2004 la Centrul de Slabire Rapida si Consultanta Nutritionala Natural Silhouette si-a mentinut pozitia de lider in domeniul consultantei in nutritie datorita programelor de nutritie elaborate stiintific, a suportului motivational permanent oferit, in vederea obtinerii rezultatelor propuse.
Natural Silhouette ofera programe de nutritie si fizioterapie de slabire personalizate din Bucuresti, pentru a se obtine si mai ales pentru a mentine o greutate corporala normala.
Programele sunt individualizate in functie de necesitatile si circumstantele fiecarei persone, folosindu-se totodata informatii nutritionale si tehnologie de evaluare fiziologica de actualitate, o deosebita importanta acordandu-se suportului emotional.
Programele Natural Silhouette se bazeaza pe 3 principii fundamentale in procesul de slabire:
  • 1.Detoxifiere
  • 2.Echilibru Hormonal si Emotional
  • 3.Cresterea Vitezei Metabolismului

In timpul procesului de slabire, o mare atentie trebuie data miscarii si ingrijirii corporale pentru a se evita aparitia vergeturilor, evidentierea celulitei, scaderea tonusului la nivel dermal si muscular si slabirea numai pe anumite zone ale corpului.
Procedurile de fizioterapie de slabire de la Natural Silhouette ajuta la tonifierea musculaturii striate, scaderea in centimetri, modificarea formei si conturului corporal, intarirea si tonifierea pielii si prevenirea si ameliorarea aparitiei celulitei, vergeturilor si ridurilor.


De ce sa alegi Natural Silhouette?


  • Dieta bazata pe alimente bogate in nutrienti
  • Sfaturi de la experti in domeniu
  • Programe alimentare usor de urmat pe termen lung si suport continuu
  • Alimente din piata
  • Rezultate pe care le poti mentine in timp
Cauti un nutritionist in Bucuresti? Echipa noastra iti sta la dispozitie prin Centrul nostru de Slabire Rapida si Nutritie in Bucuresti sau prin programul de dieta online in toata tara.

Importanta hranei locale


O educatie nutritionala se refera in primul rand la constientizarea nevoilor alimentare pentru fiecare individ in parte. Suntem diferiti, de aceea trebuie sa stim ce ni se potriveste. Mai mult decat atat, o dieta adaptata organismului inseamna sa consumam alimente cu care suntem obisnuiti – inca din copilarie, nu sa urmam diete stricte sau, mai rau, sa ne infometam. Echilibrul este, de fapt, cheia.

Merita de retinut faptul ca gena dicteaza pana la urma ceea ce este bio-disponibil pentru organism, adica ceea ce putem manca astfel incat sa avem greutatea potrivita. Nu trebuie sa cautam alimente-minune, de la sute sau mii de kilometri, ci ne putem hrani corect cu ceea ce avem la indemana, aproape de casa noastra. Daca esti in cautarea unui nutritionist din Bucuresti te invitam sa discutam mai multe.

Echipa

Medic Endocrinolog – Medic primar dr. Virgiliu Stroescu


Medic Sportiv – Lector Dr. Elena Buhociu


Medic Pediatru – Dr. Mihaela Chitila


Nutritionist acreditat CIO – Lector Univ. Dr. Lygia Alexandrescu

Nutritionist Bucuresti - Lygia Alexandrescu - silueta-naturala.ro

Lygia Alexandrescu nutritionist

fondator Silueta naturala (Natural Silhuette)

Cheia succesului in lupta cu kilogramele nu sunt medicamentele de slabit ori dietele interminabile, ci Natura. Daca pur si simplu mancam ceea ce ne ofera natura, vom avea un corp sanatos, asa cum tot natura ni l-a construit. Azi alteram ceea ce ne da natura si asfel ne alteram viata, sanatatea si corpul.
Alimentatia corecta este cea mai importanta pentru a slabi si a mentine greutatea optima. Pierderea kilogramelor si mentinerea greutatii dorite este o continua calatorie spre sanatate, nu o destinatie.

Nutritionist Bucuresti - Elena Buhociu - silueta-naturala.roElena Buhociu
Medicina sportiva e o specialitate medicala, care se adreseaza tuturor practicantilor de sport, amatori si profesionisti. Aspecte privind pregatirea, desfasurarea si recuperarea post efort, precum si medicatia trofotropa si energotropa sunt tratate in cadrul acestei specialitati. Cand vine vorba de accidentarile sportive, cauzele variaza de la insuficienta incalzire pre-efort si pana la folosirea incorecta a echipamentului sportiv si a precautiilor privind siguranta sportului practicat.

Virgiliu Stroescu - silueta-naturala.roVirgiliu Stroescu
Se cunoaşte în prezent că alimentaţia este răspunzătoare de mai mult de jumătate din toate bolile cronice. Majoritatea acestor boli sunt însă opţionale, în sensul că depinde de fiecare persoană în ce fel se ajută pe sine însăşi prin stilul de nutriţie pe care îl adoptă. Dieta şi exerciţiul fizic sunt factori care, dacă sunt utilizaţi inadecvat, produc un mai multe îmbolnăviri decât fumatul (9% din populaţie). O alimentaţie echilibrată şi exerciţiul fizic regulat, împreună cu evitarea fumatului, sunt factori importanţi în promovarea şi menţinerea sănătăţii.

Nutritionist Bucuresti - Mihaela Chitila - silueta-naturala.roMihaela Chitila
Obezitatea reprezinta o problema cu care copiii se confrunta din ce in ce mai des. In ultima vreme, pe langa eforturile educationale ale parintilor de a-i invata pe acestia cum sa manance sanatos si sa faca miscare in mod regulat, copiii au inceput sa fie tratati de obezitate ca si adultii. Ca si adultilor, nici copiilor nu le este deloc usor sau comod sa scada in greutate si astfel mare parte din copiii obezi se transforma in adulti obezi. Primul obiectiv in aducerea copilului la o greutate sanatoasa nu ar trebui sa fie intr-o prima faza pierderea kilogramelor excesive, ci stoparea procesului de ingrasare si astfel, in timp, pe masura ce copilul creste in inaltime, distributia kilogramelor se va modifica.

Mituri despre alimentatie


Un mit des intalnit in nutritie este sa nu mai consumam deloc paine pentru a putea slabi. Din pacate, sau din fericire mai degraba am putea spune, viata fara carbohidrati nu exista, deoarece ei sunt baza piramidei alimentare. O dieta in care avem doar salata si carne va da rezultate, insa pe termen scurt, riscand la finalul ei sa repunem un numar mai mare de kilograme. O cantitate mica de paine este indicat sa mancam, circa 60-70 de grame dimineata (2 felii clasice), insa o paine de calitate, paine cu secara, graham. Vom evita painea alba, painea cu seminte.

La ora 13 putem manca un cartof copt, 150 de grame. Daca ne vom hrani doar cu salata, inevitabil, mai tarziu, o sa ne fie din nou foame. Cauza hipoglicemiei este practic absenta carbohidratilor complecsi, cei cu eliberare lenta. De asemenea, fructele nu trebuie sa ne lipseasca. In acestea regasim glucoza, fructuoza de care avem nevoie. Insa un aspect foarte important: fructele se mananca, nu se beau. Exista studii care au demonstrat ca riscul de aparitie a diabetului creste cu 35-45% daca bem fructul in loc sa il mancam. Daca esti in cautarea unui nutritionist din Bucuresti, te invitam sa ne contactezi.